converted what are white black grey hat seo 10

در ادامه مقالات مربوط به آموزش سئو چندین بار به پیچیدگی دنیای سئو اشاره کرده ایم. سئو دنیای گسترده ای دارد و مضامین و مفاهیم زیادی دارد. یکی از این موضوعات سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه یا سئو کلاه خاکستری نام دارد. در این مقاله به شرح این موارد و ذکر ویژگی های هر یک می پردازیم. در زیر تفاوت های اصلی این گزینه ها و در نهایت روش ها و ابزارهایی را که می توان با این موارد به بهترین شکل برطرف کرد، توضیح می دهیم.

منظور از سئو کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری چیست؟

به عنوان توضیح اساسی در مورد این موضوع باید به این نکته اشاره کرد که سئو روش ها و روش های متفاوتی دارد. بدیهی است که برخی از این روش ها رایج و توصیه می شود، در حالی که برخی دیگر که فقط توسط متخصصان استفاده می شود، پیاده‌‌سازی آن توسط مبتدیان می‌تواند به سئو سایت صدمه بزند. روش ها و طبقه‌بندی‌های مشابه سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری نامیده می شوند.

سئو کلاه سفید چیست
این موضوعات به صورت حرفه ای و منحصرا به روش های مختلف برای دستیابی به رتبه بندی موتورهای جستجو شامل برخی قانونی و برخی غیرقانونی و جریمه های گوگل مدیریت می شوند. این استراتژی ها تاثیر مستقیمی بر بازخورد کاربران دارند. برای درک دقیق این مبحث با ما همراه باشید.

تعریف سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید مجموعه ای از تکنیک های استاندارد و اصولی در بحث سئو است که تمرکز اصلی آن جذب کاربران واقعی و هدفمند به بهترین و ایده آل ترین شکل ممکن است… از همین تعریف ساده می توان دریافت که سئو کلاه سفید همان بهترین نوع سئو سایت در نتیجه، به عنوان صاحب سایت، می توانید مخاطبان خود و همچنین موتور جستجوی خود را راضی نگه دارید. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، رضایت خودکار کاربر به معنای کسب رضایت موتور جستجو نیز است.

سئو چیست؟تعریف سئو
در سئو کلاه سفید ملاک اصلی بهبود عملکرد و بهینه‌سازی وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو به روش های استاندارد و پیشنهادی است. برخی از مهمترین روش ها استفاده قانونی و طبیعی از کلمات کلیدی، بک لینک، لینک های داخلی و خارجی، تمرکز بر تولید محتوا و بازاریابی و در نهایت جذب ترافیک ارگانیک و افزایش طبیعی رتبه وب سایت می باشد. اگرچه فرآیند سئو کلاه سفید طولانی مدت است، اما نتایج تقریباً دائمی هستند. به علاوه راهکارهای استفاده شده در این نوع سئو شامل جرایم سایبری در موتورهای جستجو نمی شود. این کار تجارت الکترونیک شما را کم خطر می کند. بنابراین، می توانید از پشتیبانی طبیعی موتور جستجو نیز برخوردار شوید.

مهمترین و بهترین تکنیک های سئو کلاه سفید

۱. کلمات کلیدی را یاد بگیرید و آنها را به طور موثر انتخاب کنید
اولین و مهمترین چیزی که سایت شما را به درستی در موتورهای جستجو و سپس در بین مخاطبان شما اطلاع رسانی می کند، کلمات کلیدی هستند. همیشه سعی کنید از کلمات کلیدی مرتبط، تحقیق شده و موثر استفاده کنید. همچنین سعی نکنید از یک کلمه کلیدی استفاده کنید. در این صورت انعطاف‌پذیر باشید و روی کلمات کلیدی مختلف و رایج تمرکز کنید. با این حال، برخی از کلمات کلیدی نیاز به توجه بیشتری دارند.
۲. در تولید محتوای حرفه ای و با کیفیت سرمایه گذاری کنید
شاید اشاره به موضوع تولید محتوای حرفه ای موضوعی کلیشه ای و تکراری باشد; اما محتوای با کیفیت آنقدر مهم و تاثیرگذار است که اگر مجبور باشیم هزار بار دیگر آن را تکرار کنیم این کار را انجام خواهیم داد. مطالب ارتباط مستقیم و بسیار نزدیکی با بحث سئو و بهینه‌سازی کلی وب سایت ها دارد. در واقع، شاید بهتر باشد اینطور بیان کنیم: بدون محتوای بی کیفیت یا انتشار، کل فرآیند کمپین سئوی شما ارزشی نخواهد داشت!
تولید و سرمایه گذاری روی محتوای خوب می تواند راه بسیار موثری برای بحث در مورد سئو سایت شما باشد. ایجاد محتوای اختصاصی احتمالاً مفیدترین ابزار برای جذب رتبه و به طور طبیعی افزایش ترافیک وب سایت است. همچنین سعی کنید هر از چند گاهی روی مطالب و مقالات طولانی تمرکز کنید. نتایج نشان می‌دهد که با انتشار یک مقاله طولانی‌تر، شانس شما برای حضور در صفحات اول نتایج موتورهای جستجو بسیار بیشتر از حد معمول خواهد بود. زیرا کیفیت مقاله و تراکم کلمه کلیدی به میزان محتوا بستگی دارد.

اموزش سئو و بهینه سازی سایت نیاز امروز است

۳. بر سئوی وب سایت و سئوی خارج از سایت تمرکز کنید
سئو داخلی یا سئو داخلی مجموعه ای از موضوعات و راهکارهایی است که اصول و استانداردهای صفحات یک وب سایت را طوری بهینه می کند که در صفحات نتایج موتورهای جستجو ظاهر شوند. موضوع دیگری به نام SEO Off-Page وجود دارد که هدف آن بهبود وضعیت کلی یک وب سایت در اینترنت است. در واقع سئوی On-Page مربوط به بهینه‌سازی صفحات داخلی یک وب سایت برای رتبه بندی است، در حالی که SEO Off-Page شامل تکنیک های دیگری است که می تواند برای افزایش و افزایش اعتبار یک برند مورد استفاده قرار گیرد.
به عبارت دیگر، شامل کیفیت محتوای صفحه سئو داخلی، کلمات کلیدی و ارتباط آنها، کیفیت طراحی وبهینه‌سازی صفحه، از جمله تگ های عنوان، تگ های سر، تصاویر جایگزین (متن جایگزین، M)، ساختار صفحه (URL)، لینک های داخلی و غیره است. و بیشتر. سئوی خارجی از سوی دیگر شامل لینک ها، اعتبار دامنه، لینک های خارجی، ابزارها یا استفاده از رسانه های اجتماعی و غیره است.
از نظر روش های سئو، سئو On-Page در اولویت قرار دارد.

اهمیت تگ متا در سئو

۴. از URL های کوتاه استفاده کنید و بخوانید
شاید زیاد به نظر نرسد، اما URL صفحات سایت شما می تواند تاثیر زیادی بر سئوی سایت شما داشته باشد. بهترین پیشنهاد استفاده از URL های کوتاه و قابل خواندن است. در این بخش به نکات زیر توجه کنید:
URL های صفحه را تا حد امکان انعطاف‌‌پذیر و مختصر نگه دارید
حتما از کلمه کلیدی مرکزی در URL استفاده کنید
در آدرس صفحه فقط از حروف، کلمات و معادلات انگلیسی استفاده کنید و حروف و کلمات فارسی را در این قسمت لحاظ نکنید.
هرگز از فاصله برای درج فاصله بین کلمات استفاده نکنید و به جای آن فقط از فاصله (-) یا خط فاصله استفاده کنید.
از به کار بردن کلمات پیچیده خودداری کنید.
بخش های URL اضافی را از تنظیمات CMS حذف کنید تا فقط محتوا یا URL صفحه بعد از URL سایت درج شود
۵. از تگ های عنوان برای ایجاد محتوای متنی و کدهای صفحه استفاده کنید
از برچسب ها به عنوان موضوع اصلی استفاده می شود. استفاده از تگ های هدر نه تنها به زیبایی و نظم گزارش در قسمت بنر آن کمک می کند، بلکه برای ربات های گوگل برای پشتیبانی از صفحات وب سایت مهم است. این تگ ها را می توان در HTML و کدهای قالب وب سایت استفاده کرد. مطمئن شوید که صفحه اول وب سایت شما با تگ H1 مشخص شده است.

دیدگاه شما